Pages

Tuesday, November 30, 2010

Menunggu result seperti menunggu buah yang x akan gugur

Macam buah durian la kan? Kite kena sabar menunggu buahnya jatuh..
Nak dijolok x boleh, Nak digegar pokoknya x jatuh....
Alahai...
Pokok durian tu walaupun kita menunggu hasilnya ada ag faedah kpd aku tau...

Semalam aku baca kat notice board kolej, 'exam department' tulis mcm ni

Result for DIP IN MLT 0705/0801 is being released tomorrow..
You can start review the result starting at 10 am- 12pm..

Hampeh tul la..
aku kan ke dak course Pharmacy... Mane result akuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Padahal aku yang amik exam 2 sebulan lagi awal daripada diorang dak MLT...
Bila aku tanya kat org2 exam department, diorang ckp la cmni..

aku : kak bila result dak farmasi nak kua ni.. dak MLT dah kuar dah sedangkan kitorang ambik exam    dulu daripada diorang?

kakak : maaf la dik korang punye result ada problem ckit la so x dapat release awal.. (padahal dah dekat 20 kali tanya jawapannya sama je..)

Eiii!!! Apalah yang susah sangat ni..
Kalau ada problem bagitau la ape problemnya..
Ni betul2 menunggu buah X gugur ni..
Emmm... memang betullah penantian satu penyiksaan..

0 comments:

Post a Comment