Pages

Wednesday, November 24, 2010

oh mama.. sy mau kawen..

nak kawen ngan sape? hehehe jeng jeng jeng..
mase raye deepa hari tu spupu aku kawen..
mnggu dpan kat uma llaki, aku jd pngapit
sabtu lpas mmber kawen..
ahad ni mmber kawen ag..

wooooww!!! ramainye nak kawen..
musim mengawan kot.. hahaha (gurauan semata-mata)
 aku nak cerita la cket kan.. part yg pling sedih bile orag kawen ni..
mase akad nikah waktu penyerahan ibu bapa pmpuan kpad mnantu..
aduhai.. meruntun kalbu aku la.. sgt shedeynya hatiku..
nak menitis gak air mate aku yg mahal ni.. tp kontrola ayu la ckit beb..

tp xtau la cmne bile bnda ni jadi plak kat aku..
mesti aku da meraung... waaaaaaa....
lau cm2 xnak kawen leh x?
macam nak duk bwah ketiak mak n abah ag la...
xpela baunye mcm mane skalipun..
bagi aku wangi je.. hahahaha...

tp.. lau x kawen xleh gak..
kan dah dikire menyempurnakan separuh daripada iman kite..
untuk kembangkan zuriat.. (wah time ni pndai je ckp cenggitu)
xpela, smpai bile nak dok bwah ktiak mak abah je kan
smpai mase pn aku kna tnggalkan dorang..
sob sob... sgt sedihnye..

yg penting aku bukan nak kawen lam mase terdekat ni..
bnyak ag cita2 aku yg lum tercapai..
mudah2an dipermudahkan la perjalan hidupku...
aminnn....
kat bwah ni adelah antara pic2 spanjang aku g majlis kawen..
kpada kwn aku yg dah kawen or baru nak kawen or yg da lame jd pngantin basi (hehehe)
aku ucapkan "Selamat Pengantin Baru, moga kalian kekal hingga ke akhir hayat.."

org nak pkai inai aku pn sebok nak pakai gak.. hehehe

smpat ag aku posing

ni plak mase mlm khatam

khatam ngan adik n pengantin

ngah wat bunga rampai..

moh kite rewang

ni time nak pkaikan inai

mari bergambar..

cak!!!

gearbox sdap giler.. slurppppp!!!

mase hari majlis, pngantin pn x siap ag..

ngah try suare yg sumbang ni.. bedal je nyanyi..

sila bayar tol, lau x, xleh dok.. cpat byar!!!

0 comments:

Post a Comment