Pages

Sunday, November 28, 2010

Oh Kolejku..

Oh kolejku...
Kenapakah kau sgt indah di mata media tp x seindah dimata aku..
Kenapakah keroje engkau mengepow kami yg kering kontang ini..
Kenapakah kesengalan kau terserlah bila aku nak memblahkan diri dari dunia ko..
Kau begitu berat ke hendak melepaskan aku yang baik budi ini..

Oh kolejku...
Audit telah kau buat, kenapalah benda x rosak ko claim rosak..
Adakah kau begitu bodoh utk menilai..
Ataupun  kebangangan ko sudah mencapai tahap maksima..
Sudahlah result aku sem lpas kau x keluarkan lagi..

Oh kolejku...
Kau tau x yg aku ni akan grad mnggu depan..
Tapi kenapakah kau menyuruh kami menguruskan borang biru pada 23hb disember..
Adakah kau fikir kami ni xde keje lain selain daripada duduk bertapa dunia kau..
Alangkah bodohnye kau wahai kolejku..


p/s : nukilan rasa sbb pengurusan kolej x btul, hampagas tul..

0 comments:

Post a Comment