Pages

Thursday, November 25, 2010

berjalan sakan,, tp x beli ape2 pn.. hehehe



hari aku p jenjalan ngan mmber2 stu course ngan aku..
iaitu:
rara

zehan

ima

nonoe

alya
riri
 pas da pnat jenjalan p plak mkn kat secret recipe.. yummy.. tersangatla sdapnye kami bersantap sedemikian rupe..




cheese choc kegemaranku!!!

abg waiter ngah pning nak amik order kitorang..

pose pling pnting beb

ni la yga aku mkn td.. chicken black pepper+herb rice

air yg kami pesan

sblum mkn amik la gambar ag.. ngah mkn x toleh kiri kanan dah.. hahaha

ni bil da sampai.. ha ape ag sila la byar ye kengkawan..

aya pnye dish yg sdappppppppppppppppppp....


 
da knyang mkn smbung jln balik.. membuang mase,, men game .. hehehe. xde keroje agknye mereka ini termasuk aku. huhuhu
kontrol ayu memasing.. aku je x.. ecehhhh..

ntah ape agaknye yg dicari tuh..

survey je lebih, belinye idak pon..

moh tngkap gambar ag..

urmmmmmm...

bang!! bang!! jom men tembak2..

aku mesti klahkan org sblah ni

eleh, ko yg akan kalah.. wakakakaka




da siap berjalan kat mid valley, kitorang pn p la jusco balakong.. hamboi2, korang ni x pnat2 ke berjalan..
aduhai kaki dah rase nak tercabut dah ni.. sib bek ade krusi leh duk jap

alamak terkelepek aku kat c2.. hahaha muke aya x nmpak..

mari kite mnjadi kameraholic

kandid x brape nak menjadi

action je lebih ni.. tngok2 sume x berkenan maleh la nak beli (padahal seluk poket da kering dah.. xde wit..) hehehe




wlaupun pnat still len cenyum ag.. =)

muke lapo dah memasing 2..

ni la yg aku mkn td.. kuey tiow hong kong.. terbaeekk!!!!
lastly bile jam da menunjukkan pukul 8 mlm kami pn pulang la spt itik pulang ptg.. hehehe.. leh byangkan x? terkedek2.. before that isi perut dl agar tdo mlm lbih lena.. huhuhu..


tu ajela yg eden nak cerito hari ni.. sok nak p masjid india.. shopping time.. sok aku akan bercerita ag ye...
assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment