Pages

Wednesday, February 15, 2012

ohooo.... hoiii.....

Pheww.... dah lama jugak tak update entry ni... dah pasang unifi kat rumah barulah boleh start aktif balik...

diam tak diam dah setahun aku keje.. rasa macam baru 2 hari lepas je masuk keje beb..

macam-macam versi dan ragam orang dah aku jumpa..
ada yang menggembirakan,
ada yang menjengkelkan..
macam2 kan, tapi itu yang wat hidup kite sume jadi menarik..
kalau sama je hari-hari bosan jugak...

azam tahun baru 2012 ni nak start buat something yang boleh menjana pendapatan..
well skarang pun memang dah ada pendapatan,
tapi nak berusaha lagi.
tak adventure la makan gaji ni..
asyik-asyik wat kerja yang sama je setiap hari..
it makes my life sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo damn boring..
come on la, aku kan muda lagi. macam -macam aku boleh buat..
so sekarang aku dah start bisnes.
nak tau bisnes apa?
aku cerita lagi untuk entry akan datang..

akhir kata (cewaah macam ucapan)
belajar berdiri atas kaki sendiri..\
wasalam...


oh!!!! lupa plak.
nak selitkan pic2 masa aku dengan member-member pergi tanjung sepat..
memang happening diorang ni...








ok.. tada....

1 comments:

boboy said...

Ada aku di situ..hehe

Post a Comment