Pages

Thursday, November 25, 2010

mari2.. shopping tyme.. ngeeeeee..

hai kawan2.. assalamualaikum..
hari aku ngan kwn aku p jenjalan ke masjid india.. ngan qila.
tp sblum tu kitorang p IJN dl sbb nak amik sjil mase die praktikal kat sane dl..
nak dijadikan cerita ujan la plak pas kitorang da p amik sjil tu.. so tersadai la kami wat bbrapa ketika..

ok skang da kat masjid jamek..
atoyai atoyai...
mate kitorang ni da jadi rambang la plak..
lau leh sume yg ade kat c2 kitorang nak sambar...
duiiitttttttttttttt!!!!!!!!!!!! moneyyyyyyyy!!!!!!!! please come to me...
hahaha. klau la pas aku jerit camtuh wit leh jtuh dari langit kan ke bgus,..
tibe2 teringat cerite katun 'cloudy with the chance of meatball apekebenda ag ntah tajuknye.. pnjang x hengat la aku... hehehhe

best gile kat sane..
berjalan mcm nak ptah kaki..
dr stu kdai ke satu kdai kitorang menyebokkan diri... aku ngan suare yg ala2 rockers pn terpakse gak kuakan sore yg mhal ni utk aktiviti twar mnawar...
care x beb?

da la.. pnat nak membebel ag..
berikut dibawah adalah brg2 yg aku shopping td..
x bnyak pn.. n yg paling murah kitorang beli...

wedges = rm20

beg jual longgok =rm14

shawl ngade2=rm10 ngan inner pink+itam=rm15

ni la qila

kami yg shopaholic but wet xdak.. hahaha

bangle = rm5
 ok.. itu sahaje cite utk hari ni.. papai..
assalamualaikum.. 

0 comments:

Post a Comment