Pages

Wednesday, December 1, 2010

Status bertukar from 'student' to 'unemployed'

Hahahaha, best x title 2?
Korang2 msti pernah merasa title ni kan..
Semalam hari  last aku amik exam n secara automatiknya hari last aku belajar..
Sedih tu mmg sedih, of course lah kan..
Tapi gembira lagi la lebih.. hahaha... Maklumlah dah x payah ag nak pecahkan kepala nak study ni kan..
Banyak suka duka aku kat kolej ni...
Tapi ini bukan bermakna aku x perlu g ke kolej ag..
Ada banyak lagi urusan nak kena selesaikan.. yela kan supaya xde masalah yang timbul nanti..
Hari ni pn aku kena g kolej sbb ada briefing ttg 'Borang Biru' ntah apelah borang biru 2 ye.. macam2 je kolej aku ni..




 Ni pic yang sempat aku snap semalam.. aku doakan diorang cepat bertukar status daripada 'unemployed' kepada 'employed' hehehe..

p/s : doakan untuk aku gak ye.. (^_^)

0 comments:

Post a Comment