Pages

Sunday, October 24, 2010

Assalamualaikum...

Salam perkenalan wat sume..
Nak tau sal aku.. ehem.. sbnrnye susah nak menilai dr aku sndiri nih.. hehhee.. actually aku baru je nak berjinak-jinak ngan dunia blog ni.. ntahla mngkin bg korang gak ktinggalan zaman kan..
tp bg aku, zman ni baru bermula (maklumla org kg, dl buta IT).. :)
name aku  NOOR FARAHIN.. tp kwn2 aku sume pnggil aku ain or farah.. mane2 pn aku x kisah... asal sdap tlinga dgr sudah..
aku ngah stdy ag n akan tmat soon.. so korang doakan aku berjaya ok.. emm ape nak tulis ag ea.. haaa.. as aku pnye blog name pn ku_wanita_biasa so da terang-terangan la aku ni cume pmpuan biase je yg sderhana n simple..wrne kgmaran aku.. pink n putih.. ntah la nape lam bnyak2 wrne aku suke sgt ngan 2 wrne ni..
lau org x knal aku la kan slalunye 1st impression diorang aku ni sombong.. what the hell.. hehehe.. actually lau korang knal ngan aku korang pn akan bosan sbb syik nak dgr aku berceloteh aje... mulut murai la kirenye..
aku lahir lam kuarge yg sgt simple n sderhana.. aku ade mak abah yg aku syg, ade 3 org abg yg ngok ngek (tp yg 2nd da mninggal..al fatihah) sorang akak yg ngah further stdy n sorang adik yg slalu aku ejek die itam.. hehehe.. sbb lam fmily die je yg itam.. slalu gak la aku kna bling ngan buku sek die sbb ejek die.. (adoi) hahaha..
tibe2 hr ni aku mnat ngan dnia blog, xtau la nape.. coz sblum ni biase2 je.. aku bkn la org yg cpat trpengaruh, ikot pale aku je... so bl aku nak wat, aku wat.. jd lau ade klmahan 2 mksdnye dr phak aku la ye..
rasenye 2 je la aku nak ckp kt bhg pngenalan diri aku ni.. sbb aku ni wanita biase so xde bnyak pn aku nak crite.. juz yg sderhana n simple je.. hrap korang x bosan la bace blog aku ni.. 

salam perkenalan wat sume... :)

0 comments:

Post a Comment